1. Definitii

1.1 In aceste conditii. “Acord” inseamna acordul pentru cumpararea si vanzarea de bunuri. “Conditii” semnifica termenii si conditiile standard de vanzare prevazute in prezentul contract (in cazul in care nu exista dispozitii contrare) incluzand orice termin si conditie speciale convenite intre companie si client. “Client” inseamna persoana care cumpara sau este de acord sa cumpere bunuri de la vanzator. “Bunuri” reprezinta obiecte (incluzand plata in rate) pe care vanzatorul le poate furniza in conformitate cu acesti termini si conditii. “Vanzator” reprezinta Secom Onix.

1.2 In aceste conditii orice referinta referitoare la o dispozitie a unui statut ar trebui constituita referinta a acestei dispozitii readoptata sau prelungita intr-un timp relevant, cum a fost modificat.

1.3 Rubricile acestor Conditii sunt create facilitatea citirii documentului si nu merita interpretate.

2. Bazele vanzarii

2.1 Vanzatorul trebuie sa vanda, iar Clientul sa cumpere in acord cu acesti termini si conditii ce trebuie sa determine vanzarea bunurilor.

2.2 Orice schimbare a acestor conditii ar trebui realizata printr-un acord in scris intre reprezentantul autorizat al Clientului si Vanzatorul.

2.3 Niciunul din acesti termini si conditii nu afecteaza drepturile Clientilor.

3. Comenzile

3.1 Cantitatea, calitatea si descrierea bunurilor sunt enuntate in confirmarea comenzii (daca se accepta de catre Vanzator).

3.2 Comanda online este o propunere de cumparare in acord cu Vanzatorul. Clientul va primi un e-mail de confirmare a primirii comenzii si detaliile acesteia (confirmarea comenzii). Aceasta confirmare a comenzii nu constituie un accept al ofertei Clientului, ci acorda Clientului un termen de 14 zile pentru anularea comenzii plasate. Daca nu este anulata comanda de catre Client, iar Secom Onix nu a respins comanda in termen de doua saptamani de la data acesteia, contractul este incheiat si acceptat de catre Secom Onix, ceea ce duce la livrarea bunurilor comandate

3.3 Secom Onix isi vinde produsele catre distribuitori. 

3.4 Produsele sunt mereu dezvoltate si imbunatatite. Ne rezervam dreptul de a ne modificat si imbunatati produsele.

3.5 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari in specificatiile produselor, modificari necesare pentru a se conforma cu orice cerinta aplicabila a statului sau a UE.

4. Preturile produselor

4.1 Pretul produselor trebuie sa fie pretul stabilit al Vanzatorului in formularul de confirmare a comenzii.

4.2 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a revizui preturile inaintea livrarii bunurilor pentru a reflecta asupra cresterii costurilor directe sau indirecte, dar niciun pret revizuit nu poate fi modificat fara un acord scris inainte catre Client.

4.3 Preturile afisate includ T.V.A.

5. Termeni de plata

5.1 In cazul consumului de vanzari, plata se efectueaza integral inaintea livrarii oricarui produs.

5.2 In cazul in care Clientul nu reuseste sa faca plata in termenul stabilit, fara niciun prejudiciu asupra vreunui drept, Vanzatorul poate sa anuleze sau suspende orice livrare ulterioara a Clientului.

5.3 Dupa plata prin transfer bancar este necesar un timp pentru procesarea si confirmarea platii pentru onorarea comenzii.

6. Livrarea

6.1 Livrarea produselor trebuie efectuata la adresa Clientului sau orice alta adresa specificata de catre Client Vanzatorului, asa cum este prevazut in formularul Adresa livrarii, iar Clientul trebuie sa creeze conditiile necesare primirii produselor atunci cand acestea pot fi livrate.

6.2 Orice date referitoare la livrarea produselor sunt cu aproximative, iar Vanzatorul nu este raspunzator pentru o eventuala sau rezonabila intarziere a produselor, oricare ar fi cauzele. Timpul livrarii nu ar trebui sa constituie esenta acestui acord, cu exceptia cazului unui acord anticipat in scris intocmit de catre Vanzator. Produsele pot fi livrate de catre Vanzator anticipat datei de livrare stabilite printr-o notificare acceptabila catre Client.

6.3 In cazul in care produsele urmeaza a fi livrate in transe, fiecare livrare trebuie sa constituie un acord separat cu privire la indeplinirea obligatiilor de catre Vanzator pentru a livra una sau mai multe dintre transe, in conformitate cu acesti Termeni si Conditii sau orice dauna de catre Client cu privire la una sau mai multe rate elimina dreptul clientilor de a trata acest acord, ca un intreg repudiat.

6.4 In cazul in care Clientul nu este disponibil pentru primirea produsele sau nu informeaza corespunzator Vanzatorul in privinta timpului de livrare (in afara cauzelor sau motivelor independente de Client sau motive din vina vanzatorului) atunci, fara a aduce vreun prejudiciu sau remediu disponibil Vanzatorului, Vanzatorul poate stoca produsele pana la livrarea efectiva si sa perceapa clientilor costuri aferente stocarii (inclusive asigurare).

6.5 Comanda si livrarea sunt disponibile doar pe teritoriul Romaniei. Daca este necesara livrarea in afara Romaniei, va rugam sa contactati compania Vorwerk sau distribuitorii Vorwerk din tara in care doriti livrarea produselor.

7. Retururi si inlocuiri

7.1 Sub rezerva drepturilor Clientilor, niciun contract nu va fi anulat dupa ce este acceptat de Vanzator si niciun produs livrat in conformitate cu contractul nu se va returna fara un acord prealabil scris al Vanzatorului in conditii ce urmeaza a fi stabilite la discretia absoluta a Vanzatorului.

7.2 Daca Vanzatorul este de acord cu returnarea oricarui produs, cu exceptia cazului in care Vanzatorul, la discreția acestuia, nu decide altfel, atunci:

7.2.1 Trebuie sa fie obtinut de la Vanzator un numar de ordine pentru returnarea produselor care sa fie specificat clar pe pachetul returnat, iar returul sa se faca in ambalajul original al producatorului (care ar trebui sa nu fie deteriorat), complet cu accesorii, manual si documentatie. Cu exceptia cazurilor de bunuri care prezinta defecte, returnarea de elemente care nu respecta aceste cerinte va fi respinsa.

7.2.2 Cumparatorul va fi raspunzator pentru costurile de remediere a unei posibile avarii a produselor returnate in cazul in care astfel de daune, in opinia Vanzatorului, au fost cauzate de ambalarea necorespunzatoare a produselor de catre comparator sau din vina cumparatorului.

7.2.3 In cazul in care Vanzatorul accepta returnarea bunurilor, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face o manipulare si de a aplica taxa de repopulare de 25% a produselor ce sunt returnate daca acestea au fost comandate eronat sau cumparatorul nu le mai doreste.

7.3 Orice reclamatie a cumparatorului, referitoare la vreun defect al calitatii sau starea bunurilor ori neconcordanta cu specificatiile (refuzate de cumparator indiferent daca sunt sau nu livrate) trebuie notificata Vanzatorului in termen de 5 zile de la data livrarii sau (in cazul in care defectul sau neconcordanta nu a fost vizibila la inspectia rezonabila) intr-un termen rezonabil, dupa descoperirea defectului sau al neconcordantei. In cazul in care livrarea nu este refuzata, iar Cumparatorul nu notifica Vanzatorul, Cumparatorul nu are dreptul de a respinge produsele si Vanzatorul nu va avea nicio raspundere pentru vreun defect sau neconcordanta, iar Cumparatorul va fi obligat sa plateasca pretul ca si in cazul in care bunurile au fost livrate, in conformitate cu termenii contractului.

7.4 In cazul unei reclamatii valide privitoare la oricare din produse care se bazeaza pe un defect al calitatii sau conditiile produselor ori neconcordanta cu specificatiile este notificata Vanzatorului in conformitate cu aceste conditii, Vanzatorul va putea inlocui produsul (sau orice parte din acesta) in mod gratuit sau in functie de conditiile vanzatorului unic, va restitui cumparatorului pretul produselor (sau o parte din pret), dar Vanzatorul nu va avea nicio raspundere ulterioara fata de Cumparator.

7.5 Vanzatorul nu va acorda credit pentru bunuri returnate daca acesta considera ca Bunurile nu sunt defecte, cu exceptia cazului in care s-a convenit altfel printr-un acord scris de catre Vanzator.

7.6 Orice produs (excluzandu-le pe cele care nu prezentate in catalogul de vanzare) cu privire la o reclamatie de defect sau deteriorare se face de catre Cumparator se pastreaza intact de catre Cumparator, impreună cu ambalajul original, pe riscul cumparatorului, iar la cererea Vanzatorului trebuie sa fie:

7.6.1 retinut de catre cumparator pentru o perioada de timp rezonabila pentru a permite Vanzatorului sau agentul sau sa verifice produsul; sau

7.6.2 colectat de la Cumparator prin Vanzator daca produsul este defect.

8. Riscurile si drepturile de proprietate

8.1 Riscul de deteriorare sau pierdere a marfurilor apartine clientului, la livrarea bunurilor.

8.2 Fara a aduce atingere drepturilor cumparatorului privind livrarea si transferul bunurilor sau oricarei alte prevederi a acestor conditii, marfa livrata va trece in proprietatea clientului, atunci cand vanzatorul a primit plata integrala a bunurilor.

8.3 Pana la momentul in care marfa trece in proprietatea clientului, marfurile raman adecvat depozitate, protejate, asigurate in proprietatea vanzatorului, fara ca acesta din urma sa aiba dreptul de a revinde sau de a folosi bunurile in cursul normal al activitatii sale.

8.4 Orice marfa, deteriorata sau neconforma cu descrierea prevazuta in formularul de confirmare a comenzii, trebuie sa fie pastrata de catre client, intacta, cu ambalajul original. Clientul are obligatia de a : (a) retine pentru o perioada rezonabila de timp produsul,pentru a permite vanzatorului sau reprezentantului acestuia sa analizeze sau sa ridice marfa sau (b), la cererea vanzatorului, produsul poate fi returnat de client vanzatorului care va rambursa costurile postale si de ambalare clientului daca produsele sunt de fapt defecte, deteriorate sau nu sunt conforme cu descrierea prevazuta in formularul de confirmare comanda.

8.5 Clientul are dreptul de a rezolva problemele legate de daune. Acest lucru nu afecteaza drepturile statutare de comanda.

9 Garantii si obligatii

9.1 Sub rezerva conditiilor prevazute in continuare, vanzatorul garanteaza ca, in cazul utilizarii in scopuri obisnuite, casnice garantia marfii va corespunde cu descrierile prevazute in formularul de comanda al clientului.

9.2 Sub rezerva conditiilor prevazute in continuare, in cazul in care bunurile sunt folosite în orice alt scop decat cele casnice, uzuale, bunurile vor corespunde cu descrierea lor la momentul livrarii si vor fi fara defecte pentru perioada de timp garentata pentru marfurilefolosie in uz comercial.

9.3 Garantia este data de vanzator in urmatoarele conditii :

9.3.1 defectul nu a fost cauzat de utilizarea necorespunzatoare, neglijenta sau modificari la marfuri, altele decat cele efecuate de catre un inginer autorizat de catre vanzator si a fost utilizat în conformitate cu “Manualul de instructiuni”, care este furnizat clientilor la achizitionarea marfurilor.

9.3.2 Vanzatorul nu va avea nicio raspundere cu privire la orice defect aparut din cauza uzurii, manipularii defectuoase, neglijentei, conditiilor anormale de lucru, nerespectarea instructiunilor (fie verbale sau in scris), abuzului de modificare sau de reparare a produselor de catre o persoana neautorizata.

9.3.3 Vanzatorul nu va fi supus niciunei raspunderi in temeiul garantiei de mai sus (sau oricarei alte garantii), in cazul in care pretul total al produselui nu a fost platit pana la data scadenta.

9.3.4 Inainte de a contacta Service-ul, clientul trebuie sa fi consultat mai intai sectiunea „Intretinere si utilizare” din”Manualul de utilizare” si sa fi incercat toate procedurile descrise de operatorul Service prin asistenta telefon.

9.3.5 Garantia de mai sus nu se refera la piesele consumabile care fac obiectul uzurii normale, la solicitarea unui serviciu de rutina, pentru a efectua procedurile de intretinere sau pentru a repara orice defect constatat de catre persoana specializata din cadrul Departamentului Service, la defectiuni provocate de client sau la cazul in care alte piese de schimb decat cele originale au contribuit la defectiune.


10. Insolvabilitatea Clientului

10.1 Daca trebuie sa se inceapa o procedura sau o actiune pentru solvabilitatea Clientului in cauza, toate sumele, stabilite prin orice tranzactie, care fac obiectul acestor Termeni si Conditii vor deveni imediat scadente la plata.

11. Generalitati

11.1 Vanzatorul nu va avea nicio raspundere in cazul in care vanzarea nu se realizeaza sau este intarziata prin livrarea oricaror produse sub orice motiv sau cauze indepenedente de Vanzator.

11.2 Orice notificare acceptata sau solicitata de oricare dintre parti conform acestor Termeni si conditii trebuie sa fie in scris, adresata celeilalte parti, la sediul social ori punctul de lucru sau oricare alta adresa cu referire la momentul notificarii in temeiul acestei prevederi partii ce i se adreseaza notificarea.

11.3 Nicio renuntare a Vanzatorului sau orice intrerupere a prezentului acord de catre Client nu va fi considerata ca o renuntare la o incalcare ulterioara a aceleiasi sau a oricarei alte dispozitii.

11.4 Daca orice prevedere din aceste conditii este declarata de o autoritate competenta ca fiind invalida sau neaplicabila in totalitate ori partial, valabilitatea celeilalte parti a acestor Termeni si conditii si restul dispozitiei in cauza nu vor fi afectate.

11.5 Prezentul Acord trebuie sa fie guvernat de legile statului roman.

11.6 In eventualitatea unui litigiu intre Client si Vanzator, Vanzatorul trebuie sa solicite in scris, Clientul sa accepte sa se supuna arbitrajului de conflict, in conformitate cu Legea privind Arbitrajul la momentul aflat in vigoare ca o alternativa din punct de vedere juridic la actiunea in instanta.

12. Reclamatii

12.1 Orice reclamatie trebuie sa fie adresata la: Secom Onix, Str. Scolii, Nr.38, Voluntari.